fbpx
לחץ ״אנטר״ כדי לדלג על התוכן

שובו של Google Keep לעוזרת של גוגל

עוד בכנס I/O האחרון הכריזה גוגל כי העוזרת הקולית שלה – Google Assistant – תאפשר למשתמשים לקבוע את שירות הרשימות ופתקים להם. בגרסת הבטא האחרונה של אפליקציית Google, העדכון הזה מגיע ונראה שהוא יכלול גם שירות חדש שמובנה בתוך העוזרת כדי להפחית שימוש בשירותים חיצוניים.

ברגע שתקבלו את העדכון, מעבר לטאב ה-Services בעוזרת יציג תפריט חדש בשם “Lists & Notes”. תחת כותרת שאומרת “כעת העוזרת יכולה לשמור את הרשימות והפתקים שלכם”. האפשרויות נכון לרגע זה הן Google Keep המעולה ו-“None”.

למי שזוכר, גוגל הסירה בשנה שעברה את האפשרות לתחזק רשימת קניות באפליקציית ה-Keep, מהלך שקיבל לא מעט ביקורות והרמות גבה. לשמחתנו, כעת האפשרות חוזרת ונוכל להמשיך להשתמש באפליקציה האהובה. לאחר בחירת השירות, אין צורך לציין את שם השירות בזמן הפקודה, למשל: “Add eggs to my shopping list”.

אבל בואו נדבר על האופציה השנייה – None. בחירה בזו תבטל את אפשרות סנכרון המידע שלכם מול העוזרת, מכל שירות. ייתכן שמה שיקרה הוא שהמידע שלכם ישמר לעמוד פנימי בעוזרת שנחשף לפני כשבוע. אחד היתרונות להשתמש בשירות זה הוא שתוכלו לקבל תוצאות מובנות בעוזרת ולא תצטרכו לפתוח אפליקציה אחרת.

בכנס הכריזה גוגל על שירותים נוספים שיתממשקו עם העוזרת: Any.do, todoist, Bring!, Out of Milk, AnyList, remember the milk, OurGroceries, Picniic, and Todo. Lists & notes. ללא ספק רשימה די מקיפה.

אם אתם לא משתמשים באחד מאלו, זה הזמן להתעדכן.

השירות החדש כרגע מוצג במכשירים שמריצים את גרסאת הבטא האחרונה של גוגל (Google App 8.33) המריצים Android 6 ומעלה.

אהבתם את הפוסט? עקבו אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג.