X

אני והבלוג

שמי שגיא לבנהרט, נשוי באושר, אב לכלבה וחתולה שמחפשות להרוג אחת את השנייה בכל רגע.

חובב ביטים, מחשבים טכנולוגיה ומה שעובר ביניהם מאז שאני זוכר את עצמי. אי שם בשנות התשעים, עיצבתי אתרים, אח״כ בניתי אותם וכיום אני עובד כמפתח תוכנה ובזמני הפנוי מפתח אפליקציות לאנדרואיד, אפליקציות קוליות לאלקסה וגוגל, תורם לספריות קוד פתוח וגם מפעיל בלוג בנושא בית חכם. כל זאת בהנאה רבה (בינתיים).

בשנים האחרונות פיתחתי חיבה לגאדג׳טים ואיך ששמעתי על בית חכם, ידעתי שלאחד כמוני, זו המטרה הבאה. כיוון שאני לא מהאנשים שיקנו מערכת מוכנה שבה הכל עובד הישר מהקופסה, התחלתי לקרוא וללמוד על הנושא, ומשם הכל הסטוריה.

אשתי התרגלה לזה שנורות לא מכבים במתגים, מזגנים נדלקים לבד כשקר ולילה טוב אומרים גם לעוזרת הקולית. עם הזמן הוספתי עוד ועוד מכשירים ורכיבים וגיליתי שבית חכם זה הרבה מעבר לפינוק, אלא גם ביטחון, חיסכון, נוחות ועוד.

לאט לאט צברתי ידע בנושא ושמחתי שאני יכול לעזור לאנשים בקבוצות ובאתרים השונים. מצד שני זה גרם לי להבין שחסר ידע נגיש בעברית ולכן החלטתי לפתוח את הבלוג. אני מאמין שבית חכם צריך להיות נגיש ובהשקעה נמוכה כך שכל אחד שרוצה יוכל לעשות זאת.

הבלוג מיועד למי שרוצה להקים סביבת בית חכם בעצמו, תוך התנסות בטכנולוגיות וכלים שונים שמתרבים ומתפתחים במהירות שיא. הרעיון הוא לעזור, להנגיש מידע חיוני ובעברית לכל מי שרק ירצה.

הבלוג ממומן על ידי בלבד, לא תמצאו כאן פוסטים ממומנים או כתבות לטובת פרסום. אתם מוזמנים כמובן לצור עימי קשר לטובת הבהרה, שאלה או סתם לשאול מה נשמע, באחת משלל הדרכים שמופיעות בעמוד ׳צור קשר׳.

תהנו !

אהבתם את הפוסט? עקבו אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג.
Leave a Comment